الخميس، 21 أغسطس 2014

ودة شكل الطفل لما يدوق اليمون لاول مرة ههههههه حاجة جميلة اوى اوعى تفوتك

ودة شكل الطفل لما يدوق اليمون لاول مرة ههههههه حاجة جميلة اوى اوعى تفوتك




الاطفال دول اجمل حاجة فى الدنيا ودايما كلنا بنركز مع الطفل اول مرة ياكل اول مرة يمشى اول مرة يضحك واول مرة ينطق باسم 
ماما او بابا
وكلنا نحب اوى نلعب مع الاطفال 
الاطفال ال هنشوفهم معانا دلوقتى دى كانت ردود افعالهم فى اول مرة ياكلو فيها الليمون اول مرة يدوقوا طعمه الاذع اتفرج على وشوشهم ومش هتبطل ضحك 
لو عايز تشوف الفيديو دوس على الرابط التالى

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More