تقدر تمشى عليه ؟؟ هو ايه ؟؟ تعالى وانت تعرف :)
اجمل واخطر واصعب طريق فى العالم هو طريق بين جبلين
لكن جبال تلج
يعنى معرض فى اى وقت للانهيار على الناس ال ماشيين وكمان السيارات
طيب ياترى ايه سبب حب الناس انهم يمشوا على الطريق ده يمكن لانه بيطل على منظر الجبال الجليدية من فوق ولا اروع بصراحة
طيب انت تقدر تمشى عليه تعالى وشوف بنفسك اذا كنت تقدر او لاعايز تشوف الطريق دوس على الرابط التالى


.jpg)





0 التعليقات:
إرسال تعليق