الجمعة، 29 أغسطس 2014

تقدر تمشى عليه ؟؟ هو ايه ؟؟ تعالى وانت تعرف :)

تقدر تمشى عليه ؟؟ هو ايه ؟؟ تعالى وانت تعرف :)



اجمل واخطر واصعب طريق فى العالم هو طريق بين جبلين 
لكن جبال تلج
يعنى معرض فى اى وقت للانهيار على الناس ال ماشيين وكمان السيارات
طيب ياترى ايه سبب حب الناس انهم يمشوا على الطريق ده يمكن لانه بيطل على منظر الجبال الجليدية من فوق ولا اروع بصراحة
طيب انت تقدر تمشى عليه تعالى وشوف بنفسك اذا كنت تقدر او لاعايز تشوف الطريق دوس على الرابط التالى
http://youtu.be/iD8NINwGORM

 شاهدوا  الفيديو  من هنا

https://www.youtube.com/watch?v=AFos8I7pkwg

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More