الأربعاء، 20 أغسطس 2014

تعالوا نشوف ازاى بيهدوا المبانى الضخمه والابراج فى اليابان مذهل جدا قمة التكنولوجيا

تعالوا نشوف ازاى بيهدوا المبانى الضخمه والابراج فى اليابان مذهل جدا قمة التكنولوجيا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اعزائى زوارنا الكرام
الفيديو النهارده مبهر جدا وهو عباره عن طريقة ازالة وهدم المبانى الضخمه دون حدوث اى تلوث بيئى ودون اى ازعاج 
فكلنا نعلم ان عمليات الهدم والازاله بتتطلب وقت كبير ومجهود خرافى وخصوصا اذا كان المبانى المراد هدمها ضخمه 

ففكر اليابانيون فى تكنولوجيا جديده لهدم المبنى بدون حدوث اى اثار تلوث او مجهود بشرى او اى مخاطر من اى نوع
وسوف تشاهدون هذا بنفسكم من خلال الفيديو

https://www.youtube.com/watch?v=sC7JWTZUJ9s&list=UUuQruzPANy1Pce1NwESg0Ww
لمشاهدة الفيديو من هنا
https://www.youtube.com/watch?v=OaVY9hD2-R0

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More